20 Ocak 2012

CİLT BAKIMI

MERHABA ARKADAŞLAR
Hepimiz cilt bakım ürünlerimize cebimizdeki paranın büyükçe bir kısmını ayırıyoruz bu bir gerçek, ayırmaya da devam edeceğiz:) Bunun yanında cildimize uygulayabileceğimiz doğal yollar olduğuna da belirtmeden geçemeyeceğim. Ben de cildim için en kaliteli markaları kullanıyorum özellikle temizliyiciler konusunda fakat arada bir de olsa yüzüme doğal maskeler de uyguluyorum. Bunlardan birini şimdi sizlerle paylaşmak istedim. Yüzümüzde sivilcelerden, yaralardan veya nedenini bilmediğimiz şeylerden dolayı oluşan lekelerden kurtulmak için sizlere önereceğim bu karışımın malzemelerinin bulunmadığı ev yoktur sanırım.

Göründüğü üzere malzemelerimiz:
-yarım şeker kaşığı süt
-yarım şeker kaşığı gerçek sızma zeytinyağı
-bir yumurta sarısı
-3damla limon suyu
Hepsini karıştırıp yüzümüze bir pamuk yardımıyla sürüyoruz. Kuruyup mimik yapamaz hale gelene kadar bekletiyoruz ki bu genelde 10-15dk arası değişiyor. Sonrasında cilt temizleyicinizle veya sabunla iyice çıkana kadar yıkıyoruz(yumurta kokusu sizi biraz rahatsız edebilir). İşin sonunda ilk uygulamada bile fark edebileceğiniz yumuşacık bir cilt ortaya çıkıyor. En iyi sonuç için haftada bir kez uygulamak gerekiyor. Haydi şimdi herkes mutfağa koşsun, çünkü en değerli giysimiz cildimiz, değil mi? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder