13 Haziran 2013

yeni hayat

Kocaman bir aranın ardından merhaba :)
Geçen sürede anlatabileceğim o kadar çok şey yaşadım ki nereden başlasam bilemiyorum :)
Öncelikle ailemize minicik biri eklendi :) 25.04.2013 tarihinde hayatımız değişti artık biz de çekirdek aileyiz.
Annelik mükemmel bir duygu tartışmasız, karşılıksız sevgi nasıl olur onu yaşıyorum 7haftadır :)
Bu ara biraz gaz sorunumuz var malum zor zamanlardayız kendime pek değil hiç vakit ayıramıyorum, postlara yine ara verebilirim.. Herkese mutlu günler diliyorum..


2 yorum:

  1. How incredibly dainty! I think the cotton wrapped throughout the spool finishes it perfectly!


    Also visit my web-site; silver jewellery designs

    YanıtlaSil
  2. SIR, PLS SEND ME THIS VIDEO VIA EMAIL IDEALLY. CURRENTLY I AM NOT ABLE TO
    SEE ON SITE.

    my web-site; xerox phaser 8560dn (http://clearwater.clipsharedemo.com/)

    YanıtlaSil