16 Kasım 2012

Nine West Sorunsalı


Geçtiğimiz yaz nine westten bu çantayı aldığımı söylemiştim,

Daha üzerinden üç ay geçmeden sapları aşındı ve kopma noktasına geldi. Ben de mağazaya geri götürdüm,

fabrikaya yollandı ve incelendi ardından kabul gördü. Yani değişim yapma hakkı kazandım. Ama elimde fişim

olmadığı için 90tlye aldığım çantanın şuanki fiyatının 49tl olduğunu söylediler. Çok merak ediyorum

cüzdanları bile en az 70-80tl olan bir mağazada bu çanta nasıl 49 tl, hayır yerini bilen varsa söylesin de biz

de alalım :)) Neyse efendim başka bir çanta alacaktım ama onlara sinirlenip aynı fiyata denk gelecek bir şey

almaya çalıştım. Sonunda 55tl ye bu eldivenleri aldım..




2 yorum:

  1. O kadar indirim zamani gidiyoruz benim tek gordugum 49,90a o deri eldivenler oluyor ... Cook haklisin.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil