10 Kasım 2012

Kırmızı Biberlerim

  Herkese iyi hafta sonları keyifli cumartesi geceleri diliyorum :) Bugün 10 Kasım maalesef her canlının ölümü

tattığı ve tadacağı gibi ülkemizi bize emanet eden Mustafa Kemalimizin ölüm yıl dönümü bugün, onu her yıl

 olduğu gibi saygı ve özlemle anıyoruz :(

  Cumartesi günleri benim için her zaman haftanın en güzel günüdür, okul zamanı sabahlara kadar oturup dvd

izleyip muhabbet ettiğim, ertesi gün istediğim saatte uyanabileceğimi bilmenin verdiği hafiflikle kendimi mutlu

hissettiğim gecelerdir cumartesi geceleri. Bir de cumartesi gecesi doğmuşum sanırım ondan da bir sempati

duyuyorum :))

  Gelelim konumuza, bu hafta kendimi iyi hissettiğim gibi hemen pazara koştum kara lahanadan tutun da

balkabağına kadar bir çok şey aldım ama tabi ki çok az miktarda çünkü taşıma problemi var şimdi, ağır

kaldırmam içimdeki biri tarafından hoş karşılanmamakta :))

  Pazardan bir de küçük kırmızı biberler aldım, inanılmaz acılar, acıyı da seven biri olduğum için onları ipe

dizip balkona kurumaya aldım.




   Hep yapmak istediğim şeylerden biriydi :D Ciddi ciddi ev hanımı mı oluyorum

ben yahu :)) Herkese mutlu ama çoooook mutlu hafta sonları diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder