02 Haziran 2012

DIY:MUTFAK ÖNLÜĞÜ

Herkese selamlar,
Uzunca bir ara oldu görüşemeyeli, yeni post hazırlayamadım çünkü şehirdışındaydım. İstanbula ailemin yanına gittim.. Neyse efendim gelelim konumuza:) Evde uzun zamandır dolabın köşesinde birilerinin onu giymesini bekleyen kırmızı kareli bir gömlek vardı. Bedeni fazlaca büyük olduğundan ben giyemiyordum, bu nedenle onu renginden dolayı mutfak için runner yapmaya karar verdim fakat kumaşının yeteri uzunlukta olmadığını anlayınca kararımı değiştirip mutfak önlüğü işine giriştim. Dikiş makinem olmadığı için elimle dikmek zorunda kaldım bir gecede bitti ama dikiş işinden pek anlamadığım için bana zor geldi:) Makineniz varsa daha kolay olur sizin için.. :)



 Kenarları için ben fransız dantel gupur kullandım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder